Nu EUTANASIEI !

Acum cateva zile am vazut la TV ca s-a adoptat legea cu privire la eutanasierea cainilor fara stapan mai precis a maidanezilor.Sincer sa fiu nu sunt de acord cu aceasta forma brutala de a scapa de aceste suflete nevinovate.De ce nu suntem o tara civilizata in care putem crea adaposturi in care caini sa fie vaccinati si ingrijiti cum trebuie?Oare chiar trebuie sa ii omoram fara mila?Romania are o conducere de rahat unde toata lumea fura cat cuprinde,nu ii intereseaza de soarta noastra ce sa mai am pretentii de soarta bietelor animale care nu sunt de vina ca stau pe strada.Sunt foarte revoltat cu noua lege,urasc persoanele care maltrateaza cainii,care ii otraves s.a.m.d din partea mea aceste persoane ar trebuie eutanasiate sa nu mai faca prostii si tot felul de chestii.Mu*e Guvernului Roman si tuturor celor din conducere !!!!

Ce parere aveti de eutanasiera cainilor?Cred ca cel putin un roman din 5 are acasa un caine si stiu cat de loiale sunt aceste fiinte,stim ce inseamna durerea unui caine,stim cand ii este foame,cand vrea afara….Cred ca cu totii am aruncat o bucata de paine cel putin o data unui catel al strazi,si acum sa ii omoram din cauza unor dobitoci care stau la caldura si citesc legile de pe Ipad.De ce Guvernul nu face ceva in privinta aurolacilor,a tiganilor?Ca si astia se inmultesc si stau pe strazi si jefuiesc persoane.

IN FINAL UREZ DIN NOU MU*E GUVERNULUI SI CELOR CARE IL CONDUC !!

Va las un videoclip foarte sensibil cu cazuri de maltratare asupra cainilor din partea autoritatilor din Romania.

5 gânduri despre „Nu EUTANASIEI !

  1. Nu vei mai spune asta dupa ce vei fi alergat in mijlocul zilei pe trotuar de caini.
    O zic din proprie experienta… am fost alergat cateva zeci de metri de un caine in drum spre metrou si aproape muscat… noroc cu ghiozdanul ca a avut de ce trage.

    Cu un om care ti-ar da in cap nu te-ai mai purta la fel… si oamenii sunt tot fiinte, asa ca „your argument is invalid”

  2. sunt maidanezi, caini fara stapan….cu ce te incalzeste daca mor sau sunt ingrijiti? nu e nicio diferenta,sincer sunt cainii strazii pe care eu nu ii prea suport. am o inima mai rece,nu prea iubesc animalele dar nu inteleg de ce sa nu fiet omorati si atat:-?? nu ii omori tu, nu iti omoara cainele. da, sunt niste suflete nevinovate care atunci cand ii vezi pe strada murdari,zgribuliti si infometati nu iti fac ziua mai frumoasa…. e trist dar adevarat.

  3. @Alexe: Eu as fi de acord cu eutanasierea tiganilor si aurolacilor decat cu cea a cainilor.
    @Roxana N: Eu sunt pacifist de fel si toate pana la caini,am scandal la bloc in fiecare zi cu vecinii ca le dau sa manance ca asa am fost educat nu sa dau in ei sau sa ii otravesc cum facea minunata primarie a orasului infect Lehliu acum cativa ani,dar asta e Romania =)) Muie Base,Udrea si PDL !!!

  4. @StrangeTheories: Eu te-as eutanasia pe tine. Bai frate, pe mine in viata mea nu m-a muscat/latrat niciun caine, al strazii vorbesc…cum Doamne iarta-ma numai pe voi, astia care sariti cu gura ca vreti eutanasierea cainilor va musca?
    Ai un caracter infect si nu merita sa imi pierd timpul cu tine. Unii oameni sunt animale, chiar daca au evoluat fizic, psihic chiar deloc nu au evoluat. Daca handicapatii ca tine nu ar mai abandona cainii, nu ar mai fi acum maidanezi pe strazi. Numai din vina unora ca tine s-a ajuns aici. Eu personal, cand vreau sa ma relaxez inchid telefon, deoarce suna sa ma anunte ca iar au gasit catei abandonati. Chiar acum am gasit la gunoi pui mici fara ochi deschisi si trebuie sa le dau lapte cu seringa.
    @nastase roxana: „Foarte dragut, tin sa te felicit. Ce mai e maidanez si nu ne facem probleme din cauza lor…” (ce am scris in ghilimele am spus-o la misto, nici eu nu cred ce am zis aici, dar din pacate, multi folosesc aceste cuvinte). Mai dom`soara, sa o luam pe alta cale, daca tu ai ramane fara bani si lucrurile care le ai acum si ai ajunge in strada crezi ca prietenii tai nu ar mai vorbii cu tine doar ca locuieste pe strada?, gandeste-te si tu mai realist, punete si tu pentru cateva minute in pielea unui maidanez sa vezi prin ce trece, lovituri, foame, sete, frig etc..
    Voi, astia neiubitorii de animale, stai confortabili in fata calculatorului si comentati. Oare noi nu am sta la caldura, nu am bea un ceai/cafea, o prajitura etc…?. Pai nene, noi ne gandim si la sufletele animalelor nu numai la noi. Voi sunteti egoisti si maine, poimaine cand muriti ajungeti in iad, unde o sa fiti fericiti, nu o sa vedeti niciun caine ;).
    @Robert: Sar`mana pentru articol. Mi-a priit de-a binele sa mai vad pe cineva ca iubeste animalele, mai ales cainii :*.
    @Masaj erotic Oradea: Cooorect, pe mine niciun caine al strazii nu ma atacat niciodata.

    @Aceste cuvinte le adresez tuturor care citesc mesajul meu: Prietenii te tradeaza, dar cainele NICIODATA! Si cel mai important lucru: E langa tine si la bine si la rau.
    Iubiti cainii si lasati la o parte orgaliu ca este de pe strada si te faci de ras daca te apleci sa il mangai. Eu fac asta zilnic si chiar nu imi pasa ce spune lumea la mine, chiar daca cateodata mai trece cineva pe langa mine si se uita uimit. Asta e, decat sa ma f*t ca toate panaramele mai bine iubesc cainii (animalele in general). O seara placuta va doresc!

Lasă un răspuns

