Life goes on

img_235

M-am maturizat asta simt , nu mai sunt acelasi care eram acum 1 an sau 2 .Probabil ca am reusit sa vad si eu unele lucruri si sa pasesc usor in viata , stiu acum cum este cand  esti ,,trantit” la pamant de unele persoane s.a.m.d dar oricum viata merge inainte si capul sus ca lumea nu se sfarseste la o simpla cazatura 🙂 . Imi aduc aminte si rad singur cand spuneam pe la 18 ani ,,lasa ca ma fac eu mare si o sa fie bine!” dar ce sa gandesc eu atunci cand mintea mea era la cai verzi pe pereti si credeam ca lumea e asa frumoasa cum imi faceam eu scenariu in cap , dar uite ca realitatea este alta…lumea e din ce in ce mai rea , traim intr-un secol ,,nebun” si nu trebuie sa ma mire nimic ca asta e doar inceputul…

Cu facultatea merg ok , nu ma pasioneaza ce fac dar mai am 1 an si termin si atunci chiar iau viata-n maini si nu mai am ajutorul familiei o sa fiu pe cont propriu , imi surade ideea ca o sa ma intretin sigur dar in acelasi timp am si teama de necunoscut dar c’est la vie.

Un gând despre „Life goes on

Lasă un răspuns

